Актуелне оквирне теме из области: 

1. Актуелне теме – Министартсво финансија, ЦЈХ
2. ИT ревизија и улога вештачке интелигенције – наставак теме од прошлог семинара
3. Од теорије до праксе: Израда годишњег плана интерне ревизије уз помоћ Excella

4. Јавне набавке – најчешће неправилностиу пракси, актуелне теме
5. Ревизија финансијских извештаја
6. Самооцењивање, акциони план и ажурирање фук-а
7. Compliance-усклађеност у пословањ

Стога је овај семинар намењен:

  • запосленима који раде на пословима вођења и уређивања пословне документације
  • запосленима у архивама,
  • запосленима у јавном сектору,
  • запосленима у приватном сектору,
  • овлашћеним интерним ревизорима у јавном сектору,
  • ревизори и овлашћеним интерним ревизорима у привреди,
  • шефовима и запосленима у сектору рачуноводтсва,
  • шефовима и запосленима у сектору економско-фианнсијског сектора,
  • шефовима и запосленима у сектору јавних набавки и набавки,
  • директорима, руководиоцима и одговорним лицима и другим запосленима у економско-фианасијском сектору,
  • директорима, руководиоцима и одговорним лицима у образовним установама,
  • запосленима, директорима, руководиоцима и одговорним лицима у стручним службама свих јавних установа и институција, локалним самоуправама,
  • именованим лицима задуженим за успостављање система ФУК, интерне ревизије,
  • начелницима управа и руководиоцима служби у установама који представљају кориснике буџетских средстава, јавних предузећа и других установа,
  • општинама/локалним самоуправама,
  • запосленима у здравственим установама,
  • лицима који раде на рачуноводственим пословима,
  • лица која су у комисији за ревизију,
  • руководиоцима и директорима.

Разлог Вашег доласка на семинар:

  • Разрешења недоумица и свих осталих питања везаних за наведене теме
  • Подручја стручног усавршавања које ће бити обухваћена излагањем предавача су: интерна контрола, интерна ревизија, рачуноводство и финансије, управљање у јавном сектору и јавне набавке
  • ПОСЕБНО СКРЕЋЕМО ПАЖЊУ ДА ЈЕ ЕДУКАЦИЈА ИТИРС-а ПРИЗНАТА У МИНИСТАРСТВУ ФИНАНСИЈА ЗА ОВЛАШЋЕНЕ ИНТЕРНЕ РЕВИЗОРЕ У ЈАВНОМ СЕКТОР, А У КОМОРИ ОВЛАШЋЕНИХ РЕВИЗОРА ЗА РЕВИЗОРЕ И ОВЛАШЋЕНЕ ИНТЕРНЕ РЕВИЗИЈЕ КАО ДЕО КОНТИНУИРАНОГ УСАВРШАВАЊА.

Место одржавања семинара:

ФРУШКА ГОРА – НОРЦЕВ, 14-15.04.2025. године

хотел НОРЦЕВ, ФрушкаГора

Уводна реч

Председставници Удружења ИТИР, државни секретар др Иван Бошњак, виши предавач, Михаило Лазаревић, Директор сектора за едукацију и регистре, Комора овлашћених ревизора

Предавачи:

  1. Представник Министарства, Централна јединица за харномизацију
  2. Милан Дабовић, члан Сената ДРИ Црне Горе
  3. Никола Ковачевић, доскорашњи члан Сената ДРИ Црне Горе
  4. Љиљана Димитријевић, члан Савета ДРИ Републике Србије
  5. Проф. др Дејан Јакшић, Економски факултет Суботица
  6. Проф Бранко Крсмановић, редован професор Факултета пословне економије у
    Бијељини, Универзитета у источном Сарајеву, члан Фискалног савета Републике
    Српске, заменик председника надзорног одбора Атос банке, овлашћени ревизор и
    овлашћени процењивач
  7. Јелена Бошњак, овлашћени интерни ревизор у јавном сектору
  8. Мирјана Иванић, Руководилац интерне ревизије ЈК „Водовод и канализација“, Нови Сад

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
 14 април 2025.год.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

9.30 – 10h Регистрација учесника
10.00 h – 10.15 Уводна реч: Представници ИТИРС-а; др Иван Бошњак, државни секретар; Никола Ковачевић, доскорашњи члан Сената ДРИ Црне Горе

Предавачи:

1) 10.15h-11.00h: Министарствo финансија, Централна јединица за хармонизацију – Атуелне теме

2) 11.00h-13.00h Проф. др Дејан Јакшић, Економски факултет Суботица – Тема: “ Од теорије до праксе: Израда годишњег плана интерне ревизије уз помоћ Excella“

13.0h -13.15h Кафе пауза

3) 13.15h-14.00h Никола Ковачевић, доскорашњи члан Сената ДРИ Црне ГореТема: „Јавне набавке“ – најчешће неправилности у пракси, актуелне теме

4) 14.00h-14.45h Јелена Бошњак, овлашћени интерни ревизор у јавном сектору – Тема:“ Compliance-усклађеност у пословању“

14.45h – 15.45h Ручак

15.45h – 16.45h Дискусија на тему новина у струци – предавачи

16.45h-17.30h Завршна реч и подела сертификата – Председник удружења

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
15 април 2025.год.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….


9.30 – 10.00h
Регистрација учесника


10.00 h– 10.15h Уводна реч
: Представници Удружења ИТИРС; Михајло Лазаревић, Комора овлашћених ревизора; Директор сектора за едукацију и регистре, Љиљана Димитријевић, члан Савета ДРИ Републике Србије; Милан Дабовић, члан Сената ДРИ Црне Горе

Предавачи:


1) 10.15h– 11.45h Проф Бранко Крсмановић; редован професор Факултета пословне економије у Бијељини, Универзитета у источном Сарајеву; члан Фискалног савета Републике Српске; заменик председника надзорног одбора Атос банке; овлашћени ревизор и овлашћени процењивач
Тема: „ИT ревизија и улога вештачке интелигенције – наставак теме од прошлог семинара“

2) 11.45h– 13.15h Милан Дабовић, члан Сената ДРИ Црне Горе и Љиљана Димитријевић, члан Савета ДРИ Републике СрбијеТема: „Најчешће неправилности у ревизији финансијских извештаја корисника јавних средстава“

13.15h-13.30h Кафе пауза

3) 13.30h-15.00h Мирјана Иванић, Руководилац Јединице за интерну ревизију у ЈКП „Водовод и канализација“, Нови Сад – Тема: “ Праћење, унапређење и ажурирање система фук – самооцењивање“

15.00h – 16.00h Пауза за ручак

16.00h – 17.00 h
Дискусија на тему новина у струци
17.00h-17.30h
Завршна реч и подела сертификата – Председник удружења

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

КОТИЗАЦИЈА за учешће на семинару износи:
За један дан = 15.000,00 РСД (петнаестхиљададинара)
За два дана = 29.500,00 РСД (двадесетдеветхиљадапетстотинадинара)
У цену је укључено:
-присуство семинару – предавања,
-доступан радни материјал,
-освежење током паузе,
-ручак.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….


Смештај се уплаћује директно хотелу, а резервише се на број телефона:
+381 (0)64/837-2845
Е-маил: office@norcev.rs
Уплате за котизацију се врше на текући рачун Удружења
ИТИРС:160-562257-38 код Банке Интезе.
Пријаву за учешће на семинар можете извршити електронским попуњавањем
пријаве за семинар на сајту www.itirs.rs или слањем попуњеног обрасца на
е-маил: itirs@itirs.rs који вам достављамо у прилогу овог мејла. Уколико имате
недоумице контактирајте нас на телефон +381691000828.
СЕРТИФИКАЦИЈА
Сваки учесник семинара добија сертификат – потврду о остварених 6 (шест) бодова за
присуство оба дана или 3 бода по дану у складу са Правилником о стручном
усавршавању овлашћених интерних ревизора у јавном сектору („Сл. Гласник РС“ бр. 15
од 08.03.2019. године).
Молимо заинтересоване да своје учешће пријаве благовремено, а најкасније до
10.04.2025.године.
Минималан број учесника за одржавања семинара је 20.


С` поштовањем,
Председник ИТИРС–а
проф. др Јелица Еремић-Ђођић, с.р
.